Nejčastější otázky ke koordinaci svatby

Sestavila jsem pro vás odpovědi na otázky, které na našich informačních schůzkách nebo svatebních veletrzích zaznívají nejčastěji. Tady jsou:

Kdy je ten pravý čas pro začátek plánování svatby?

Říká se, že do roka a do dne, ale v poslední době to tak často nebývá. Vždy platí, že nejdříve si musíte stanovit termín obřadu. Následně (čím dříve, tím lépe) si rezervujete termín o těch dodavatelů, kteří jsou mnohdy obsazení už dva roky předem. Na všechno ostatní je čas. Pokud se na plánování necítíte nebo nemáte čas, obraťte se na koordinátorku.

Kdy oslovit koordinátorku?

Jsme profesionálové, proto jsme flexibilní a dokážeme někdy dělat i zázraky na počkání :) Pokud máte čas, rezervujte si koordinátorku ihned poté, co stanovíte termín svatby.

Kdy je na koordinátorku pozdě?

Jednoduchá odpověď – pozdě není nikdy. Pokud zpanikaříte měsíc před svatbou, obraťte se na nás. Rádi si vyslechneme vaše představy a vytvoříme vám kalkulaci na míru.

Co zvolit jako program pro hosty, aby se nenudili?

Máme pro vás spoustu skvělých tipů! Třeba mini kurz domácí přípravy kávy od zkušeného baristy nebo třeba stánek s poctivou zmrzlinou. Nezapomínáme ani na děti, které vždycky potěší čokoládová fontána s ovocem nebo show s klaunem. Ale máme toho pro vás v zásobě ještě mnohem víc.

Jak si vybrat ty správné dodavatele?

Ze zkušenosti máme kontakty na ty nejlepší z oboru – od fotografů, přes kapely až po rautový servis. Naši partneři vám navíc dají slevu nebo jiný zajímavý benefit. Pokud se rozhodnete pro vlastní dodavatele služeb, koordinátor je pro vás prověří, vezme si na starost jejich zaplacení a bude dohlížet na hladký průběh programu.

Jak zajistit skvělou výzdobu, aby nestála desetitisíce? 

Naše agentura disponuje obrovským inventářem, ve kterém najdete snad vše, co vám napadne. Rádi vám všechny naše dekorace zapůjčíme, dovezeme, kreativní návrh a podle něj pak výzdobu zrealizujeme. V ceně této služby je i úklid dekorací den po akci.

Jak probíhá objednání služeb koordinátora?

Nejprve si s vámi sjednáme nezávaznou a bezplatnou schůzku. Na té si cca během jedné hodiny ujasníme vaši představu o tom, co by měla být naše kompetence. Na základě této schůzky vám předložíme ke schválení rozpočet, tedy kolik si za naše služby v daném rozsahu budeme účtovat. Po schválení tohoto rozpočtu už jen stačí podepsat smlouvu a brzy se s vámi uvidíme na další, delší a obsáhlejší schůzce, ideálně přímo na místě vaše obřadu, kde budeme ladit další detaily. Koordinátorka vám zároveň zařídí všechny ochutnávky, zkoušky šatů a další schůzky, na kterých s vámi osobně bude, pokud si to budete přát.

Proč vám neukazujeme fotky kompletní realizace výzdoby našich předchozích svateb?

Každá naše svatba je jedinečná, proto je podle představ snoubenců. Do přípravy každé svatby vkládáme naši zkušenost, lásku k této práci a spoustu hodin školení a kurzů. Nechceme proto, aby někdo bez rozmyslu naši práci kopíroval, protože to, co vidíte na Pinterestu a dalších webech, zpravidla jako laik nejste schopni vytvořit. A přikládáme jednu fotky k tomuto tématu pro pobavení :)

pinterest

Pokud by vás napadly další otázky, které nebyly zodpovězeny, budeme čekat na váš e-mail nebo zprávu na Facebooku.

Za Maggie´s zdraví Alča S.

 

zpět